Jaha nu tar jag tag i detta igen !

Ja nu jävlar ska jag allt börja blogga igen!


Vart ska man börja ? Jo jag vakna denna onsdag kl 8 och tänkte fan jag har sovit i 15 timmar :S Då kan man säga att jag var trött. Visst jag är sjuk men nu så märker jag att jag börjar bli frisk igen så bara upp och jobba imorgon!

Vad har man mer gjort idag ? Tog mig en kopp kaffe och spela lite på gitarren och bara tagit det lugnt. Mitt blogg namn kanske ni fattar ? Jo jag älskar kaffe rent ut sakt! Finns inge bättre än en stor kopp kaffe om dagen eller tre st.



Vet inte vad jag ska skriva nu men kommer mer senare eller imorgon :)

Tack o hej !

Kommentarer
Postat av: elina

härligt att börja blogga igen :D

2011-01-06 @ 03:31:37
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0